Tuesday, October 20, 2009

අපේ නිර්මාණ

සෙබළ සොයුර


යෞවනයේ දොර අභියස සිටිය ද

කාකි ඇඳුම් ලා ගනිමින් ගත වට

සිත සවිකොට තියා පා ඉදිරියට

ගියේ සොයුර ඔබ රැකුමට මගේ රට

යෝධ ශක්තිය සිරිය ලැබ‍ගෙන

සියළු ආගම් සරණ ලැබගෙන

නොනැවතී පෙර මගට

යා යුතුයි ජය ගන්නට

සතුරු කැල කුරිරු ලෙස

එන නමුත් ඔබ ඉදිරියට

නොබියවී දැඩි සිතින්

වනසන්නට ඔවුන් සැම

මුළු ලොවම නෙත් පියන්

සිටියදී සුව නින්දේ

මුර දෙවියො ඔබම වේ

රකින ලක් මෑණීයෝ.........................................

වේවා ඔබට තිසරණ සරණය!



ඒ.ඩබ්. මධූෂා ජීවන්ති

ශ්‍රී සුමංගල බාලිකා විදුහල, වැලිගම

12 ශ්‍රේණිය



රණ බිමේ


නිජබිම තුළ තනිකම පාළුව

දෝත දරාගෙන විඳින කම් කටොළු

ජීවිතය නොදැනුවත්ම නොවේ

රණ විරුවාණනි ...............................

මේ රුදුරු කතරේ විකසිත වන

දහසක් සිතුවිලි ද

ඔබ සිටීවි පාළු අද්දර

කුටිය තුළ සිරවී

සිනාසෙන්නට මතක නැති බව

කතා කරන්නට සිතක් නැතුව

මතකයන් තුළ රැඳෙමින්

දිවි ගෙවන රණ විරුවාණෙනි

නිරන්තරයෙන් ඔබට ජය ................................



ඒ.ඩබ්. මධූෂා ජීවන්ති

ශ්‍රී සුමංගල බාලිකා විදුහල, වැලිගම

12 ශ්‍රේණිය



මගේ පියාණෙනී............................


මාව සදන්නට වෙහෙසුනු පියාණෙනී

හොඳ අවවාද දී යහ මග යැව් පියාණෙනී

දහදුක් වින්දෙ සැප දෙන්නයි පියාණෙනී

මතු භවයෙදී ඔබ මගෙමයි පියාණෙනී


රෑ නිදි වරා දුක් වින්දනෙ පියාණෙනී

ඔබයි මගේ දුක් ගත්තේ පියාණෙනී

හොඳ මෙය වෙයි කියලා දුන් පියාණෙනී

මම ණය ගැතියි සත් ඔබහට පියාණෙනී


මහ සයුරේ දුක් වින්දේ පියාණෙනි

අකුරු කරන්නට උරදුන් පියාණෙනී

නිරන්තරව මා ගැන සෙවු පියාණෙනී

මතු බුදුබව ලැබේ ඔබ හට පියාණෙනි


ලෙඩක් දුකක් ඇති විටදී පියාණෙනී

මා තනි කර නොයයි කිසිවිට පියාණෙනී

යහ මග යැවීමට වෙහෙසුනු පියාණෙනී

මුළු සංසාරෙදිම ඔබ මගෙ පියාණෙනී


එච්.ටී. මනීෂා දිල්හානි

6-A


මගෙ සුදු අම්මා


අම්මා මගේමයි ආදර සුදු අම්මා

ලේ කිරි කර පොවා මා දැඩි කල අම්මා

නැති දා ඔබව මා තනි වෙනවා අම්මා

සැමදා ළඟ ඉන්න මගෙ ආදර අම්මා


අම්මේ ඔබේ ගුණ නිමකල නොහැක මට

ඔබගේ ගුණ ගී සැම දා ගයමි මම

සැම දා කියනු හැකිවේ ඔබ ගුණය මට

මතු අත් භවෙත් හමු වේවා දිනක මට

පී.එච්.ජයනි දිල්මි
6 ශ්‍රේණිය

No comments:

Post a Comment